2 oktober 2013

Livet suger just nu

Ligger i sängen & känner att livet suger just nu. Har sån jäkla ryggvärk igen, sådär så att värken går ner i benen & jag känner mig spyfärdig av smärtan. Har gjort övningar som jag fick av sjukgymnasten innan sommaren. Hoppas att det hjälper, för ännu en omgång Citodon skrämmer mig. Jag var allt annat än levande när jag gick på de där satans tabletterna.

Min fina unge vaknar stup i kvarten & gråter dessutom. Alldeles nyss grät hon så hejdlöst att hjärtat nästan stannade på mig. Visade sig att hon ville snyta näsan. Nu sover hon igen. Alltså inget värre. Men jobbigt när man är mitt i det, så att säga.

Glad är jag i alla fall över att jag kom in på kursen Praktisk marknadsföring som startar den 14 oktober. Glad är jag även över att det bara är två arbetsdagar kvar till helg. Låt de här två dagarna gå SNABBT!

& där vaknade kiddot igen. Håll tummen för att jag får någon sömn inatt, ser mörkt ut. Tjingeling.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar