26 september 2013

Här gör vi tidig helg


Nu har Tyra vaknat. Vi sitter uppkrupna i soffan. Tyra med sitt pussel & jag med datorn. Sociala familjen, lixom. Vi (läs: jag) har dukat fram popcorn & choklad till Tyras förtjusning. Kände att vi kunde unna oss det efter nästan en veckas VAB. --Ser framför mig hur alla prettomorsor sitter alldeles förskräckta framför sina datorer nu--

Alldeles strax ska vi gå ut en stund. Dotra mi lär ju bli rätt rastlös när sockerkicken sätter in. Lockar däremot inte alls när jag ser hur det blåser som bara den utanför. Men det är väl som det sägs; det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. So long, peeps. Vi höres ikväll när Tyra somnat för natten.

3 kommentarer :

  1. Gullig blogg :)
    Kolla gärna in mina nya kläder ifrån H&M :D
    http://olssonnatalie.blogg.se/2013/september/fashion-is-the-new-thing.html

    SvaraRadera
  2. Mmm, det där ser väldigt gott ut får jag säga ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, det var sjukligt gott oxå, vill jag lova! :-)

      Radera