26 september 2013

Full fart på sjuklingen


Idag blev det inte mycket med att ligga kvar i sängen & dra sig. Nä, lilla fröken Tyra slog mig i skallen & skrek "Gå yyyt!" Så det var bara att maka sig upp & göra oss i ordning för lite parklek. Glad blev jag när jag såg hur solen lyste. Vi har verkligen fått en vacker höst i år!

Vi (ja, vi, jag vill ju givetvis oxå leka! Barnasinnet, ni vet) har åkt kana, gungat & klappat kisse. Hur mysig & go som helst den kissekatten & den var på väg att övertala mig om att låta en liten rackare flytta in hos oss så småningom. Men jag ska försöka låta bli.

Nu sover tusselisa middag & jag sitter här & myser i vanlig ordning. När Tyra vaknar så tror jag att vi tar en sväng till skogen. Men nu: betala räkningar. Det absolut roligaste jag vet...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar