5 november 2013

Ett pinsamt återseende

Alltså, detta är under all kritik. Jag har typ gett upp allt som är roligt i mitt liv för det andra, lite tråkigare men nödvändiga.

However. I'm back. How's everything going?! Själv är jag sjukt satisfied. Fått straight A:s på mina uppgifter i skolan, orkat (läs: inte orkat, men varit tvungen) med jobbet & fixat vardagssysslor med barn, hem & allt sånt där rätt så galant. Skryter oblygt här.

Nu är det slutspurt i skolan. En sista inlämningsuppgift & obligatoriskt prov (alltså, jag gillar inte obligatoriska saker, de irriterar mig), sen är jag klar. *high five:ar mig själv*

Roligare än såhär blir det inte ikväll. Men nu har jag i alla fall tagit tummen ur röva & fixat Twitterkonto. Jäklar vad här ska kvittras, hörrni. dubbelespresso fick bli mitt nick även där. Kram på er & godnatt! Kaffe & plugg imorrn, laaaddaaa!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar