17 november 2013

Alltså yes yes yes!

Trots extrem trötthet, värk i kroppen, mycket att tänka på & en stress som skulle kunna ta kål på vemsomhelst så grejade jag det! I onsdags skrev jag prov i Praktisk marknadsföring & igår avslutades kursen. Idag fick jag reda på att slutbetyget blev ett A. Ett fett jävla A, som jag är så förbannat stolt över.

Jag har känt länge att jag varit på väg in i väggen. Känslan har inte försvunnit, men såna här saker skänker åtminstone lite hopp & lycka. Jag ska fira med en bra teater & lite bubbelvin nån kväll, tror jag bestämt.

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten. FYFAN VAD JAG ÄR BRA! ★ ★ ★ ★ 

Den här bilden ska jag använda flitigt tills dess att jag nått mitt stora mål: att bli färdigutbildad. Nu har jag klarat ett av mina delmål, att få min gymnasiekompetens.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar