13 oktober 2013

Kebab med ris & MASSA vitlökssås

Jahaja, då drar min sista kurs på Komvux igång imorgon då. Praktisk marknadsföring blir det denna gång. Ska bli intressant & spännande. Studieledigt varje onsdag, som sagt. Det känns oxå som en otrolig frihet & pressen känns inte alls lika stor som när jag tagit de tidigare kurserna.

Tyra ligger just nu & sover. Det tog en himla tid att få henne att sova. Hon som brukar slockna på tre sekunder såhär mitt på dagen. Kan nog bero på att vi inte har gjort något särskilt idag. Hon har kikat Teletubbies, vi har ritat lite, läst bok & sjungit barnsånger. Inte så väldigt uttröttande, kanske...

När hon vaknar ska vi möta upp hennes pappa. Jag är sanslöst sugen på kebab med ris & MASSA vitlökssås. Så, så onyttiga ska vi vara idag! Ha en fin söndag & tänk inte för mycket på morgondagen. För jag vet, måndagar suger!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar