6 oktober 2013

Känslan av att närma sig ett mål
































Ouch. Min plånbok gråter. 471 kronor för kurslitteratur denna gång. Men tänka sig, efter denna kurs är jag klar. K L A R. Tänk känslan när jag kan beställa hem mitt slutbetyg. Som yngre förstod jag inte vad jag skulle med ett slutbetyg till, men nu som äldre & lite klokare, kommer det vara bland det häftigaste jag har varit med om (barnafödande & föräldraskap kniper ju givetvis förstaplatsen). Det har tagit sin lilla tid & kostat både pengar & energi, men det har verkligen varit mödan värt. 5 veckor från & med nästa vecka, sen kan jag lyckligt säga att jag har klarat av gymnasiet. Bara vidareutbildningen som kvarstår. Fantastique!

Känslan av att närma sig ett mål är obeskrivligt. Att ha kämpat som en dåre under en längre tid & veta att det snart kommer ha lönat sig. All stress, alla vakna nätter & all trötthet. I'm f-cking awesome!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar